لینک سازی یا این که همان لینک بیلدینگ چیست؟

فرایندهایی که سبب می شود لینک و پیوند شما در وبسایت های دیگر قرار بگیرد را به اصطلاح لینک بیلدینگ میگویند . در واقع لینک بیلدینگ به فرایندی گفته می شود که با تولید کانال ای از بک لینک و پیوند ها سبب  ارتقا پیج رنک و بالارفتن وبسایت در نتایج گوگل می شود .

همانگونه که مطلع هستید رویه های مختلفی برای پیوند سازی موجود است البته در‌این مقاله قصد داریم پنج روش اصلی و کارآمد برای اخذ بک پیوند دارای اعتبار به تارنما شمارا معرفی کنیم و به شما آموزش می‌دهیم که چه‌طور می‌توانید از همین روش ها برای ارتقا سئو وبسایت خویش به کارگیری نمایید .

در وبسایت های دیگر کامنت بگذارید

معمولی ترین کاری که شما میتوانید انجام دهید این است که به وب سایت سایر افراد مراجعه‌کنید و در قسمت نظرها کامنت خویش را بنویسید و در پایان نام و لینک و پیوند نشانی وب سایت خویش را در آن جا قرار دهید . صراحت دارد که اینگونه پیوند ها از گونه نوفالو میباشند البته همین پیوند ها نیز می توانند تاثیر زیاد مثبتی بر سئو وب سایت شما داشته باشند .

استفاده  و بکارگیری از سوشال مارکتینگ

یکی‌از مهم ترین روش های رایگانی که بایستی برای ساخت بک لینک و پیوند در نظر بگیرید به کارگیری از شبکه های عمومی مثل گوگل پلاس , فیسبوک , توییتر و … می‌باشد .

ساخت بلاگ های مربوط به وب سایت

یکی دیگر از بی آلایش ترین کارهایی که می‌توانید برای ارتقا مرتبه سئو وبسایت خویش انجام دهید این است که یک سری وب لاگ مربوط به وبسایت بسازید و در‌این بلاگ ها آغاز به کار فرمایید و محتوای دارای ربط بگذارید تا اعتبار بلاگ ها ارتقاء پیدا نماید و آن گاه از وب لاگ ها به صفحه ها وبسایت کلیدی خویش لینک و پیوند دهید .

نام نویسی در وبسایت های دارای اعتبار

با یک جستجو ساده در موتور جستجو گوگل می‌توانید به راحتی تارنما های دارای اعتبار  ایران و خارجی را بیابید و در قسمت پروفایل کاربری نشانی وبسایت خویش را وارد فرمائید .

خرید بک لینک و پیوند با ریپورتاژ

خرید رپورتاژ یکی از شایسته ترین روشهای لینک بیلدینگ است که لینک و پیوند های باکیفیت به وبسایت شما میفرستد .

درواقع شما با این عمل به نوعی خرید بک پیوند دائمی را انجام می دهید زیرا وقتی که رپورتاژآگهی را در یک اینترنت سایتی منتشر می نمایند , آن رپورتاژ پخش شده برای مدام در سایت تکثیر یافته باقی خواهد می ماند و باعث ثبات و ماندگاری مرتبه ی وبسایت تبلیغ شده و بعد از آن ارتقا در درجه سئو وبسایت می شود .

فاکتورهای حیاتی دیگری که باید برای ساخت های پیوند های ایده آل در حیث بگیرید :

تاثیر پیوند های متنی بیشتر از سایر پیوند ها هست .

پیوند بایستی دربردارنده لغات اصلی برگه صفحه اصلی باشد .

مکان قرار گیری لینک و پیوند و همینطور سایتی که پیوند در آن قرار می‌گیرد بسیار مهم  است .

سایتی که لینک و پیوند در آن قرار می گیردباید مربوط به مسئله وبسایت و واژه و کلمه حساس باشد

یعنی از برگه ای لینک و پیوند بگیریم که محتوای آن مربوط به برگه وب سایت ما باشد . و پیوند در سایتی قرار بگیرد که جز وبسایت های اسپم به اکانت به حساب نیاید .