انواع سرورهای بازی


سرور بازی یا میزبان یک سرور است که منبع خوبی از وقایع در بازی های ویدئویی چند نفره محبوب است. در واقع، سرور به اندازه کافی اطلاعات مربوط به وضعیت داخلی را ارسال می کند تا اجازه ورود به سیستم در مشتریان نسخه سمت راست بازی را برای بازیکنان حفظ کند. به غیر از این، سرورهای بازی دریافت و پردازش ورودی هر بازیکن. بگذارید در مورد انواع مختلف این سرور ها بدانیم. سرور اختصاصی به این معنی است که سرورهای اختصاصی تمایل دارند که دنیای بازی را راه اندازی کنند و خروجی ها یا ورودی های مستقیم را پشتیبانی نمی کنند. با این حال، آنها از ورودی و خروجی مورد نیاز برای مدیریت مورد نیاز را پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، بازیکنان باید به سرور با برنامه های مختلف مشتری وارد بازی شوند. بزرگترین مزیت سرور اختصاصی این است که آنها مناسب برای میزبانی در مراکز داده بالا پایان هستند.

 گذشته از این، این سرورها دارای مزایای عملکرد و قابلیت اطمینان زیادی هستند. میزبان راه دور همچنین از مزایای کمینه تاخیری که مزایای کمترین زمان تاخیر را دارد، می تواند توسط یک بازیکن که از طریق شبکه محلی یا همان دستگاه وارد سیستم می شود، خلاص شود. اما مشکل این است که سرور اختصاصی هزینه زیادی برای پول می کند کار کن در حقیقت، توسعه دهندگان بازی هزینهای را متحمل می شوند. در برخی موارد، هزینه های گروه های قبیله متولد شده است. مهم نیست که پرونده چیست، عموم مردم به اشخاص ثالث بستگی دارد. به همین دلیل، اکثر بازی هایی که از سرور اختصاصی استفاده می کنند، پشتیبانی سرور را نیز گوش می دهند. سرور را لمس کنید. فرایند گوش دادن سرورها همانند یک سرویس دهنده بازی است. 

به عبارت دیگر، آنها مانند سرور اختصاصی عمل می کنند. با این حال، تفاوت این است که آنها باید با بازیکنان راه دور از طریق اینترنت مسکونی بازیکن پخش میزبانی صحبت کنند. مشکل این است که تمام اتصالات اینترنتی مسکونی به اندازه کافی سریع برای پشتیبانی از نیازهای آپلود بازی پشتیبانی نمی شود، به خصوص اگر بازی بسیار محبوب است. به طور معمول، این حد 16 بازیکن است. یکی دیگر از مشکلات این است که عملکرد به دلیل بارگذاری بیش از حد روی سرور نیز کاهش می یابد، زیرا سرور همچنین باید یک تصویر خروجی تولید کند. Peer to Peer در مدل peer-to-peer شما هیچ سرور ای ندارید. در عوض، هر "همکار" جریانهای ورودی هر بازیکن را می گیرد و تصمیمات خود را بر می گیرد. به طور کلی peer-to-peer برای بازی های کنونی امروز منسوخ شده است. 

با این حال، سرورهای peer to peer انتخاب خوبی برای بازی های استراتژی در زمان واقعی به دلیل مناسب بودن آن برای بازی های ویدئویی با تن از نشانه ها و بازیکنان کمتر است. به جای ارسال پست های هزاران سرباز، اتفاق می افتد که این بازی یک انتقال را ارسال می کند که هزار سرباز انتخاب شده اند. ناسازگاری از این سرور ها این است که شما همگام سازی همه ی همکاران را سخت می کنید. با گذشت زمان، اختلافات کوچک بین همسالان ممکن است بدتر شود. علاوه بر این، سخت در حمایت از بازیکنان تازه در طول بازی سخت است. بنابراین، این توضیح از انواع مختلف سرورهای بازی بود. امیدوارم بتوانید به سرور درست وصل شوید و بتوانید بدون هیچ مشکلی از بازی های مورد علاقه خود لذت ببرید.