HP ProLiant ML110 یک کامپیوتر شخصی ایده آل برای استفاده از کسب و کار است. در این مدل بسیاری از ویژگی های فوق العاده وجود دارد و نمیتوان تمام ویژگی های آن را در یک بازبینی کامل بیرون آورد. اما من تلاش کردم تا برخی از ویژگی های اساسی و مزایای HP ProLiant ML110 را برجسته کنم. در این رایانه موارد برجسته ای وجود دارد. اول قیمت آن است. این مدل کامپیوتر را می توان توسط هر کسی خریداری کرد، زیرا این یکی از کمترین رایانه های HP Server HP با مشخصات بسیار بالا است. * اکثر کامپیوترهای HP با داشتن نام تجاری در نرم افزار و صنعت کامپیوتر گران هستند.

 HP با کامپیوتر در محدوده های مختلف بیرون آمده است و مدل گران قیمت آن حدود 2000 دلار است. اما HP ProLiant ML110 یک کامپیوتر ارزان است که هزینه آن حدود 600 دلار است. تنها چند کامپیوتر وجود دارد که توسط کامپیوترهای HP در این محدوده ساخته شده اند و یکی از آنها HP ML110 است. این رایانه یکی از نوآوری های شرکت HP در زمینه کسب و کارهای کوچک است. HP ProLiant ML110 می تواند حجم کار سنگین را بارگیری کند. این مدل خاص توسط بسیاری از افراد کسب و کار که بازخورد مثبت برای این دستگاه ارائه دادند استفاده شد.
این دستگاه با سرور قدرتمند با ویژگی های عالی مجهز شده است. شما می توانید هر گونه نوع نرم افزار سطح بالا و برنامه های پیچیده را با سهولت در این کامپیوتر اداره کنید. * HP ProLiant ML110 مدل کامپیوتر را می توان به نیاز شما سفارشی. شما می توانید از این دستگاه با مشخصات اصلی استفاده کنید زیرا این کار بیش از اندازه برای کسب و کار کوچک شما کافی است. اما اگر می خواهید آن را ارتقا دهید، این امکانات را دارید. اگر می خواهید پیکربندی بالاتر را داشته باشید، این مدل همچنین می تواند در آینده ارتقا یابد. اجازه دهید من تعدادی از پیکربندی این مدل را برجسته کنم. پردازنده مورد استفاده در این رایانه دارای پردازنده چهار هسته ای 3.0 گیگاهرتز است که می تواند به پردازشگر 3.6 گیگاهرتزی گسترش یابد.

 ظرفیت دیسک سخت بیش از اندازه برای کسب و کار کوچک شما کافی است. البته حداکثر ظرفیت دیسک سخت نیز با سازمان های بزرگ مطابقت دارد. شما 1.8 تبلت ظرفیت ذخیره سازی را دریافت خواهید کرد. این دستگاه همچنین با ابزار LO100c طراحی شده که به شما امکان مدیریت سرور از راه دور را می دهد. برخی از ویژگی های اضافی که می توانند در این دستگاه موجود باشند عبارتند از درایو نوری و هارد دیسک SATA. * این رایانه با درایو DVD ROM ظاهر می شود، پورت 2USB در بخش جلو، 4 در پشت CPU و 2 پورت USB ساخته شده در داخل پورت USB مجهز به جلویی راحت تر است. این دستگاه همچنین ویژگی Power LED، قاب جلو، کابل SAS، پورت سریال، پورت VGA و غیره را نیز دارد. 

همچنین ابزارهای اختیاری زیادی برای این دستگاه مانند HP ProLiant LO100c مدیریت کارت، کارت کنترل کننده هارد دیسک و غیره وجود دارد. سرعت سیستم افزایش می یابد شما همچنین می توانید ابزار اختیاری را نیز انتخاب کنید. از آنجا که سرعت خیلی بالا نیست، شما می توانید بسیاری از ابزار اختیاری را انتخاب کنید تا کامپیوتر HP ProLiant ML110 خود را به مجموعه ای از نیازهای تجاری خود اضافه کنید. حتی اگر پول اضافی برای ابزارهای اختیاری و ویژگی های پیشرفته نباشید، نگران نباشید. این دستگاه می تواند هر زمانی که شما پول در دست خود دارید، ارتقا دهید. اگر با استفاده از کدهای تخفیف HP تخفیف که در اینترنت در دسترس هستند، می توانید از کامپیوتر رومیزی HP ML110 استفاده کنید.