آیا شما به دنبال بهترین سرور HP برای دیدار با نیازهای تجاری خود هستید؟ شما در جای مناسب هستید HP ® ارائه می دهد طیف گسترده ای از سرور برای کسب و کار کوچک، شرکت، و همه چیز در میان.


HP ProLiant ML30 مجموعه ای کامل از ویژگی های ارائه می دهد

HP ProLiant ML30 Gen 9 با تمام ویژگی هایی که می توانید به آن نیاز دارید و قیمت آن مطابقت دارد، یک گزینه قابل توجه است.


این برای هر نوع سطح مهارت فنآوری برای استفاده و نگهداری دو ویژگی ساخته شده است که برای کسب و کار کوچک شما موفق و یا هر اداره از راه دور که ممکن است در عملیات شما داشته باشد، عالی است.


مدل برج اصلی با پردازنده Intel® Xeon® 3 GHz E3-1220 v5 و 4 گیگابایت حافظه عرضه شده است.


HP ProLiant ML110 G9 اتاق را برای توسعه فراهم می کند

سرور مجازی HP ProLiant ML110 Gen 9 با قیمت بالا از پیشینیان سرور 1P / 4.5U تک سوکت خود می باشد.


ما آن را با بسته بندی آن با آخرین گزینه ها برای عملکرد و رشد، اطمینان حاصل کردیم، به طوری که مشتریان SMB ما می توانند بدون نیاز به نگرانی در صورتی که سرورشان بتوانند نگهداری کنند، بتوانند سرعت بخشند.


با استفاده از شکل برج آن، ML110 Gen 9 دارای طراحی مورد نظر شما است، اما همچنین عملکرد مورد نیاز کسب و کار شما. مدل پایه شامل پردازنده اینتل Xeon® E5-1620 v4 3.50 گیگاهرتز و حافظه 8 گیگابایتی است.


HP ProLiant ML150 G9 به شما می دهد عملکرد، قیمت و قابلیت ارتقاء

با سرور کسب و کار HP ProLiant ML150 Gen 9، نه تنها عملکردی را که می خواهید با قیمت مناسب، بلکه همچنین گزینه هایی برای گسترش، که نیاز دارید تا با کسب و کارتان همگام باقی بمانید، به دست آورید.


علاوه بر طراحی و قابلیت ارتقاء فرم، سری ML150 Gen 9 برای پاسخگویی به نیازهای کاربران در سراسر هیئت مدیره طراحی شده است. این که آیا شما یک صاحب کسب و کار کوچک یا متوسط ​​هستید و یا نظارت بر عملیات شرکت، این محدوده ProLiant نیازهای شما را برآورده می کند.


HP ProLiant ML350 G9 ایده آل برای دفاتر راه دور است

ML350 Gen 9 سرور Premium 2P است که ترکیبی از عملکرد، قابلیت ارتقا و قابلیت اطمینان را ارائه می دهد. این باعث می شود که این گزینه ای عالی برای دفاتر راه دور، کسب و کارهای در حال رشد و مراکز داده است.


این سرور با پردازنده 1،70 گیگاهرتز اینتل Xeon® E5-2609 v4 و حافظه 8 گیگابایتی آغاز می شود.


HP ProLiant DL120 G9 ارائه می دهد راه حل کسب و کار بالا پایان

HP ProLiant DL120 Gen 9 یک طراحی کلاس سازمانی است که در یک فاکتور 1U / 1 سوکت عرضه شده است و توسط یک پردازنده 2. 10 گیگاهرتزی Intel® Xeon® E5-2620 v4 با 8 گیگابایت حافظه همراه شده است.


در مقایسه با سرورهای سنتی 1P، با توجه به سطح بالایی از کارایی و افزونگی، DL120 بسیار بیشتر می شود.


همچنین دارای گزینه های متعدد برای گسترش است، بدین معنی که شما نباید نگران خرید یک کیت کاملا جدید در هنگام گرفتن SMB یا کسب و کار شرکت خود به سطح بعدی باشید. فقط از لوازم جانبی موجود در HP® برای گسترش قدرت و عملکرد DL120 اطمینان حاصل کنید.


HP ProLiant DL160 G9 یک راه حل برای SMB و ارائه دهندگان خدمات را فراهم می کند

دیدار با HP ProLiant DL160 Gen 9، آخرین در خط ما از سرور 2P 1U ارزش.


به عنوان یک جایگزین برای DL360e Gen 8، آن را تنظیم برای تعادل همه چیز شما در جستجوی در سرور علاوه بر اندازه جمع و جور فضای شما نیاز دارد.


از سوی صاحبان کسب و کار کوچک به ارائه دهندگان خدمات متخصص در تغییر حجم کار، ما تمام مشتریان خود را در ذهن نگه داشتیم. و ببینید که چگونه این سرور عملکرد، قابلیت اطمینان و ذخیره سازی را که از HP® انتظار دارید را برای خودتان ببینید.


چگونه این کار را انجام می دهد؟ DL160 Gen 9 شامل یک پردازنده 2.10 گیگاهرتزی Intel® Xeon® E5-2620 v4 و حافظه 8GB است.


HP ProLiant DL360 G9 راه حل شما برای محاسبات با کارایی بالا است

خط سرور سرور Enterprise ProLiant DL360 ترکیبی از امنیت و عملکردی است که شما نیاز دارید تا بزرگترین وظایف خود را برآورده سازید، چه در کار با پایگاه داده و چه از طریق مجازی سازی، یا در محاسبات با قدرت بیشتر. و این همه در یک طراحی ظریف، 1U است.


شما همچنین گزینه هایی برای گسترش و رشد دارد. برای مثال، در مدل پایه سرور ProLiant DL360 Gen 10، شما می توانید از خانواده پردازشگر Intel® Xeon® Scalable Family (که می تواند مجموع 28 هسته را داشته باشد) پشتیبانی می کند. گزینه های حافظه نیز وجود دارد، زیرا سیستم 2666 MT / s HP DDR4 SmartMemory تا 3.0 TB فضا دارد. عملکرد اضافه شده توسط 12 NVDIMMs و 10 NVMe تحویل داده شده است.


شما ممکن است فکر می کنید این همه به این معنی است که شما به یک افزودنی غول پیکر به تنظیمات IT خود نگاه می کنید، اما کاملا مخالف است. این سرور با فضای صرفه جویی در ذهن طراحی شده، و همچنین سهولت استفاده از آن طراحی شده است. از گزینه های اتوماسیون در دسترس از طریق HP OneView بصری و HP iLO برای تنظیم وظایف مدیریت خود استفاده کنید.


HP ProLiant DL380 Gen 9 یک راه حل با راندمان بالا را ارائه می دهد

سرورهای سازمانی HP ProLiant DL380 Gen 9 استاندارد را برای مراکز داده در تقریبا هر محیط کاری تنظیم می کنند.


DL380 گزینه های عملکردی و انعطاف پذیری دیگری را که انتظار می رود از پورت RP 2P ما ارائه شده است را فراهم می کند. این امر همچنین برای قابلیت اطمینان و قابلیت اطمینان بالا، که با تقریبا به طور کامل در دسترس است هماهنگ شده است. این باعث می شود مطمئن شوید که ایستاده اید

DL380 گزینه های عملکردی و انعطاف پذیری دیگری را که انتظار می رود از پورت RP 2P ما ارائه شده است را فراهم می کند. این امر همچنین برای قابلیت اطمینان و قابلیت اطمینان بالا، که با تقریبا به طور کامل در دسترس است هماهنگ شده است. این باعث می شود تا زمانی که بیشترین نیاز را دارید، باقی بمانید.


و باید هر چیزی روی DL380 شما اتفاق بیافتد، شما می توانید به لطف گارانتی جامع خود بمانید.


HP ProLiant MicroServer G10 راه حل کامل برای خانه یا دفتر کوچک است

HP ProLiant MicroServer Gen 10 یک سرور جمع و جور و منحصر به فرد طراحی شده است که ایده آل برای دفاتر خانگی و کوچک است که مایل به ساخت اولین سرور IT خود با استفاده از فرم فاکتور آسان هستند. HP MicroServer Gen 10 به کسب و کار کمک می کند تا دسترسی بهتر و آسان به داده ها، بهره وری بیشتر در عملیات، و در عین حال کاهش هزینه های عملیاتی.


پردازنده HP ProLiant MicroServer Gen 10 با یک پردازنده AMD Opteron ™ X3421 2.10 گیگاهرتزی و حافظه 8 گیگابایتی شروع می شود.


قابلیت ذخیره سازی و سوئیچینگ خود را افزایش دهید

خانواده سرور HP اجازه می دهد تا شما را به گسترش ذخیره سازی و سوئیچینگ قابلیت های خود را.


محدوده های D3600 و D3700 از محفظه های درایو به شما امکان می دهد تا به راحتی راننده های خارجی اضافی را نصب کنید.


خط HP فاکتور فرم بزرگ (LFF) به شما می دهد گزینه های متنوع زیادی را در هنگام افزایش قابلیت ذخیره سازی خود به شما می دهد. درایو های داخلی در تعدادی از تنظیمات از 400 گیگابایت شروع می شوند و با ظرفیت ذخیره سازی 8TB در دسترس هستند.


HP 1400، 1900 و 2900 خط سوئیچ ها گزینه های گوناگونی برای هر دو کسب و کار کوچک برای بهبود پهنای باند و مشتریان سازمانی ایجاد شبکه های با کارایی بالا و نیز بین سازمان ها ارائه می دهند.


سرور مناسب برای کسب و کار خود را پیدا کنید

HP® طیف گسترده ای از سرورها را برای برآورده ساختن نیازهای تجاری خاص خود ارائه می دهد. مهم نیست که چه ویژگی هایی نیاز دارید، یک سرور HP وجود دارد که برای شما مناسب است.