HP DL380 Gen 9: سرور مناسب برای کسب و کار شما

برای بیش از 25 سال، سرورهای HP ProLiant برای بیش از یک میلیون کسب و کار در ساخت زیرساخت های IT انتخاب شده اند. آنها نه تنها برای بهره وری و نصب و استفاده آسان طراحی شده اند، بلکه آنها نیز به شدت توسط شبکه ای از شرکای جهانی آزمایش و پشتیبانی می شوند.


سرورهای ProLiant واقعا با عملکرد بالا و چابکی با دامنه HP ProLiant DL380 Gen 9 به قله های جدید می رسند.


دو کسب و کار به طور یکسان نیست، پس چرا باید راه حل های فناوری اطلاعات یکسان باشد؟ با HP ProLiant DL380 Gen 9، می توانید بر روی یک پیکربندی قفسه ها که برای شما کار می کند، تصمیم گیری کنید. آنها با گزینه های حافظه داخلی، 10 مدل CPU و سرعت پردازنده قابل تنظیم هستند.


سری HP ProLiant DL380 Gen 9 از خانواده پردازنده های اینتل Xeon® E5-2600 v4 بهره می برد که دارای 22 هسته، 12G SAS و 3.05TB از HP DDR4 SmartMemory است.


بهترین در کلاس

HP DL380 Gen 9 دارای انعطاف پذیر ترین و قابل اعتماد ترین سرورهای رک-بهینه سازی عملکرد در تاریخ محدوده ProLiant است.


ساخته شده برای اکسل برای هر کسب و کار اندازه و هر حجم حجم کار، شما مقدار مناسب از سرور برای اکسل در محیط شما دریافت کنید. همه چیز را از اساسی ترین و عملیات حیاتی ماموریت اجرا کنید.


بهترین سرور خود را اجرا کنید

هیچ مخفی نیست که متخصصان IT با تقاضاهای فزاینده و ضروری مواجه شوند. در حالی که سری HP DL380 Gen 9 عملکرد قابل اطمینان تر از محدوده ProLiant را فراهم می کند، با انتخاب HP® شما همچنین می توانید به ابزارهای مدیریت زیرساخت دسترسی داشته باشید تا پیچیدگی را به دست آورید، مانع از وقفه خرابی شود، و به سرعت و مقیاس بهینه سازی کنید.


قابلیت های مدیریت HP ProLiant شامل موارد حیاتی مانند نصب و راه اندازی سرور، سلامت و هشدار، انرژی، قدرت و مدیریت از راه دور می باشد.


HP OneView - داشبورد اطلاعات شما

HP OneView یک راه حل مدیریت یکپارچه سرور از HP® است. HP OneView یک سرور معتبر برای یک کسب و کار کوچک یا یک مزرعه بزرگ است که فرآیندهای دشوار و پیچیده را به یک زیرساخت تعریف شده با نرمافزار ساده متصل می کند.


با استفاده از این مجموعه ابزار، یک نمایه تمام سرورهای مدیریت شده، شبکه های ذخیره سازی و محیط مجازی را خواهید دید. HP OneView همه چیز را به یک رابط کاربری سازماندهی منصفانه تبدیل می کند، چه شما باید سخت افزار جدیدی نصب کنید، از راه دور کنترل، کنترل دمای، نظارت بر پردازنده و مصرف برق، یا بررسی نسخه های سیستم عامل و به روز رسانی.


بهینه سازی سیستم عامل و به روز رسانی درایور در حالی که کاهش زمان مکالمه با Smart Update. به روز رسانی هوشمند شامل دو فرآیند - Smart Update Manager (SUM) و سرویس پک برای ProLiant (SPP) - که تکنولوژی را بدون وقفه در کسب و کار خود به روز نگه می دارد.


با HP OneView و مرتبط با به روز رسانی و ارتقاء راه حل، شما همچنین می توانید به آموزش و پشتیبانی از تیم پشتیبانی حرفه ای HP دسترسی داشته باشید، بنابراین شما هرگز نباید تنها به آن بروید.


برای امروز و فردا

طراحی انعطاف پذیری سرور HP ProLiant DL380 Gen 9 تسویه حساب پیکربندی آینده را تسهیل می کند. سرور داده شما با گسترش کسب و کار شما رشد می کند، به جای نگه داشتن آن به عقب.


HP ProLiant DL380 Gen 9 دارای یک شاسی طراحی شده برای توسعه است، این که آیا پورت سریال اختیاری، اسلات میکرو SD (اسلات دوم اختیاری)، یا شش اسلات PCI برای همه چیز از درایوهای اضافی تا GPU های قدرتمند. این راه حل سرور شماست، پس بهتر است برای شما کار کنید!


حافظه مداوم HP، که اولین DIMM بدون انحراف (NVDIMM) در HP ProLiant بهینه سازی شده، عملکرد و پایداری داده ها و ثبات داده ها را برای بار کاری های سرور شما ارائه می دهد.


قابلیت اطمینان پیشرو صنعت

هنگامی که شما یک سرور HP ProLiant DL380 Gen 9 را انتخاب می کنید، شما در حال انتخاب سرویس پیشرو در صنعت می باشید. با خدمات فن آوری HP شما به ابزار، آموزش، و مشاوره از HP® دسترسی خواهید داشت تا ریسک را کاهش دهید، اعتماد به نفس را به دست آورید و به چابکی و ثبات برسید.


ما اینجا هستیم تا به شما در ایجاد زیرساخت هایمان کمک کنیم و چیزها را به سطح بعدی تبدیل کنیم.


کدام یک برای نیازهای من؟

با انعطاف پذیری گسترده در پردازنده، حافظه و گزینه های توسعه، یک پیکربندی HP ProLiant DL380 Gen 9 برای تقریبا هر راه اندازی وجود دارد. این که آیا شما یک کسب و کار کوچک برای متوسط ​​است و به دنبال کسب عملکرد کلاس سازمانی از سرور خود، و یا قدرتمند فناوری اطلاعات گرسنه با نیاز به قابلیت اطمینان کارآمد و آینده از مرکز داده خود، ProLiant متناسب با نیازهای شما است.


با خدمات HP OneView و Technology، شما نیاز به نصب و نگهداری سرورهای خود را با حداقل اختلالات و گزینه های مایع برای بهینه سازی، به روز رسانی و ارتقاء می دهید.


HP ProLiant DL380 Gen 9 با ضمانت جامع پشتیبانی می کند و ProLiant به عنوان استاندارد مرکز داده ادامه می یابد.