میزبانی اختصاصی سرور چیست؟ میزبانی اختصاصی نوعی میزبانی وب است که در آن یک سرور متمایز به مالک وبسایت یا یکی دیگر از سازمانها اجاره داده می شود. این به این معنی است که مشتری کنترل کامل سرور را داشته باشد. همچنین، تمام نرم افزار به همراه منابع سخت افزاری سرور، توسط وب سایت مشتری به طور کامل استفاده می شود. این نوع میزبانی دارای سود فراوان است، همچنین این چیزی است که آن را برای انواع خاص کسب و کار ایجاد می کند. مزایای میزبانی اختصاصی و سرورها


این نوع میزبانی قابل اعتماد تر است. وب سایت به روز رسانی سریع تر از آن است که پهنای باند خود را با هر وب سایت دیگر به اشتراک گذاشتن نیست. بنابراین، صاحب وب سایت می تواند مطمئن باشد که بازدیدکنندگان وب سایت هیچ مشکلی با پهنای باند ندارند.


انعطاف پذیری بیشتر و کنترل بیشتر. هنگامی که یک سرور در میان چندین وب سایت به اشتراک گذاشته می شود، هیچ وبسایت به تمام ویژگی های آن دسترسی ندارد. با این وجود، این مشکل با میزبانی اختصاصی نیست. در همین حال، مشتری تمام سرور خود را دارد، آنها کنترل بیشتری دارند و انعطاف پذیری دارند.


میزبانی اختصاصی امنیت مشتری را بهتر می کند. یک سرور اختصاصی با هیچ وب سایت دیگر مشترک نیست بنابراین، هر شخص دیگر برای دسترسی به فایل ها، کلمه عبور یا اطلاعات دیگر سخت تر است.


مشتری یک سطح کامل سفارشی سازی در سرور اختصاصی را تحسین می کند. شما نمی توانید چنین سفارشی سازی را از یک سرور به اشتراک گذاشته باشید زیرا نیاز به مطابقت با یک مرز مشترک است. اما، انتخاب سرور میزبانی اختصاصی برای صنعت شما، تمام سود است. این به شما انعطاف پذیری و آزادی را برای استفاده از تکنولوژی و همچنین اسکریپت های انتخابی شما می دهد، به طوری که می توانید وب سایت خود را به سطح بعدی برسانید.


یک سرور اختصاصی دارای شهرتی خوب برای خدمت به مشتریان با بالاترین سطح خدمات مشتری است. همانطور که هیچ کس نمی تواند خرابی را در صنعت به ارمغان بیاورد، نمی توانید زمان زیادی برای به دست آوردن چیزهایی که در حالی که وب سایت شما کم است، منتظر بمانید. اگرچه، با میزبانی اختصاصی در یک عمل، شما می توانید کمک به عیب یابی در سریع ترین زمان ممکن را دریافت کنید. این ارائه دهندگان میزبانی ارزش یک مشتری را تشخیص می دهند و اغلب مایل های اضافی را برای تعمیر وسایل در ابتدا می گذرانند.

VerdictApart از این مزایا، یک سرور میزبانی اختصاصی واقعا تایید می کند که هیچکس نمی تواند به سرور شما دسترسی داشته باشد به جز شما. این بدان معنی است که به امنیت وب سایت شما بستگی دارد. میزبانی اختصاصی و سرور دارای مزایای فراوانی است و همچنین عوامل موثر در انتخاب یک سرور اختصاصی علاوه بر شرکت میزبانی وب نیز وجود دارد. اگر چه شخصی که می بیند که یک سرور اختصاصی هرچیزی که نیاز ندارند، هنوز می تواند وب سرور میزبانی شده را انتخاب کند. این نسبتا ارزان و مناسب است برای وب سایت های کوچک علاوه بر وبلاگ هایی که هیچ اطلاعات حساس ندارند.